top of page

Onze syndicus komt zich persoonlijk voorstellen tijdens een vergadering onder de eigenaars. Als syndicus zorgen wij dat het samenleven in een mede-eigendom correct en vlot verloopt en vertegenwoordigen het beheer van de niet privatieve delen.

1. Opdracht tot beheer

Als syndicus zijn wij verzekerd en staan we ingeschreven op het KBO. Door te werken met een syndicus vermijd u dat een willekeurige eigenaar beslissingen neemt voor de gemeenschappelijke delen.

2. Erkend syndicus

Het organiseren van de algemene vergadering, opstellen van de notulen, uitvoeren en laten uitvoeren van de beslissingen, vertegenwoordigen van de eigenaars, opvolgend schadedossiers en administratie maken hiervan deel uit.

3. Administratie

De syndicus staat in voor het beheer van de inkomsten en uitgaven van de mede-eigendom. Ook het beheren van het werk- en reservekapitaal valt onder onze verantwoordelijkheid.

4. Financieel

Als syndicus nemen we de nodige stappen om de mede-eigendom in een goede staat te onderhouden en ook eventuele herstellings- en/of renovatiewerken te laten uitvoeren.

5. Technisch

Onze beheerskosten worden berekent op basis van het aantal entiteiten, jaarlijks worden de kosten aangepast aan de consumptieindex. Stuur ons gerust een mail om snel te weten te komen hoeveel dit voor uw residentie bedraagt.

6. Kosten

Beroepsinstituut van Vastgoedmakelaars (BIV)

Luxemburgstraat 16B te 1000 Brussel (België)

BIV-erkend vastgoedmakelaar-syndicus

BA en borgstelling via NV AXA Belgium (Polisnr. 730.390.160)

FAQ

Bekijk ons Privacy Beleid en Cookie Beleid

Logo CIB
Logo BIV
Logo google review
Logo erkend schatter VLABEL

CONTACT​

Vastgoed Select
Dorpsstraat 169.00.01
9980 Sint-Laureins

GSM +32 468 44 55 66
Email info@vastgoedselect.be
BTW BE 0784.631.614

erkend vastgoedmakelaar-bemiddelaar

BIV 511.790

Erkend schatter-expert 

005254107252

bottom of page