Onze syndicus komt zich persoonlijk voorstellen tijdens een vergadering onder de eigenaars. Als syndicus zorgen wij dat het samenleven in een mede-eigendom correct en vlot verloopt en vertegenwoordigen het beheer van de niet privatieve delen.
1. Opdracht tot beheer
Als syndicus zijn wij verzekerd en staan we ingeschreven op het KBO. Door te werken met een syndicus vermijd u dat een willekeurige eigenaar beslissingen neemt voor de gemeenschappelijke delen.
2. Erkend syndicus
Het organiseren van de algemene vergadering, opstellen van de notulen, uitvoeren en laten uitvoeren van de beslissingen, vertegenwoordigen van de eigenaars, opvolgend schadedossiers en administratie maken hiervan deel uit.
3. Administratie
De syndicus staat in voor het beheer van de inkomsten en uitgaven van de mede-eigendom. Ook het beheren van het werk- en reservekapitaal valt onder onze verantwoordelijkheid.
4. Financieel
Als syndicus nemen we de nodige stappen om de mede-eigendom in een goede staat te onderhouden en ook eventuele herstellings- en/of renovatiewerken te laten uitvoeren.
5. Technisch
Onze beheerskosten worden berekent op basis van het aantal entiteiten, jaarlijks worden de kosten aangepast aan de consumptieindex. Stuur ons gerust een mail om snel te weten te komen hoeveel dit voor uw residentie bedraagt.
6. Kosten
Beroepsinstituut van Vastgoedmakelaars (BIV)
Luxemburgstraat 16B te 1000 Brussel (België)
BIV-erkend vastgoedmakelaar-syndicus
BA en borgstelling via NV AXA Belgium (Polisnr. 730.390.160)
FAQ
Bekijk ons Privacy Beleid en Cookie Beleid
CONTACT
Vastgoed Select
Dorpsstraat 169.00.01
9980 Sint-Laureins
GSM +32 468 44 55 66
Email info@vastgoedselect.be
BTW BE 0784.631.614
erkend vastgoedmakelaar-bemiddelaar
Erkend schatter-expert