Onze makelaar overloopt met jou de verhuuropdracht. Na ondertekening laat je alle zorgen aan ons over, van foto's, huurcontract tot registratie! Indien u wenst zorgen wij ook voor de indexatie.
1. Opdracht tot verhuur
Een juiste waardebepaling is cruciaal de prijs moet aantrekkelijk zijn voor de huurder maar tegelijk voldoende huurinkomsten generen voor jou. Wij bekijken voor jou de correcte huurprijs.
2. Waardebepaling
Jouw pand plaatsen we in de kijker. Onze te huur borden zijn zo ontworpen dat ze als eerste opvallen in het straatbeeld. Ook online wordt jouw pand op verschillende immo websites weergegeven en bovenaan in de zoekresultaten weergegeven.
3. Publiciteit
Door onze uitgebreide marketingcampagne vindt de juiste huurder voor jou pand. Bij elk plaatsbezoek brengen wij jou op voorhand op de hoogte en ook steeds na het bezoek. Een telefoon of een mailtje voor een update, niks is ons te veel.
4. Plaatsbezoeken
Wij screenen niet enkel de kandidaten maar vragen ook dat ze een vrijwillig inlichtingsformulier invullen zodat jij zoveel mogelijk info meekrijgt over de kandidaat. Daarna kunt u nog steeds de kandidaten persoonlijk ontmoeten in een dieper gesprek.
5. Screening kandidaat
Als laatste maken we de huurovereenkomst op en wordt deze door ons ter registratie gebracht samen met de huurwaarborg. Pas daarna versturen wij onze factuur die één maand huur verhoogt met de 21% BTW bedraagt.
6. Kosten
Beroepsinstituut van Vastgoedmakelaars (BIV)
Luxemburgstraat 16B te 1000 Brussel (België)
BIV-erkend vastgoedmakelaar-syndicus
BA en borgstelling via NV AXA Belgium (Polisnr. 730.390.160)
FAQ
Bekijk ons Privacy Beleid en Cookie Beleid
CONTACT
Vastgoed Select
Dorpsstraat 169.00.01
9980 Sint-Laureins
GSM +32 468 44 55 66
Email info@vastgoedselect.be
BTW BE 0784.631.614
erkend vastgoedmakelaar-bemiddelaar
Erkend schatter-expert